Ludo2024 Thirteenth European Conference on Video Game Music and Sound: Call for Papers

Activitats, Congressos i simposis

Ludo2024 Thirteenth European Conference on Video Game Music and Sound

De l’11 al 13 de juliol de 2024
Tecnocampus – UPF (Mataró)
Pàgina web: ludomusicology.org

El grup de recerca Ludomusicology es complau a anunciar el Ludo2024 Thirteenth European Conference on Video Game Music and Sound (XIII Conferència Europea sobre Música, So i Videojocs). El grup Ludomusicology busca promoure la col·laboració acadèmica interuniversitària, establir la música dels jocs com a àrea d’investigació dins de la musicologia, i funcionar com a eix neuràlgic per a la creació de un cos de coneixement en aquesta disciplina.

El Call for Papers estarà obert fins al 29 de Febrer, i tot i que s’acceptaran propostes sobre qualsevol aspecte relatiu a la música i el so als jocs, en aquesta edició el tema que vehicula la conferencia refereix a “So, Música i Espai”, incloent paisatges sonors, espacialitat i tecnologia, música en espais lúdic, espais extraterrestres, i espais teatrals i dramàtics en jocs.

Més informació sobre el Call for Papers

Organització

Lidia López Gómez, GRAE-MUSC (UAB), SSIT (Tecnocampus – UPF).
Melanie Fritsch, Heinrich-Heine-Universität Düsseldorf
Andra Ivănescu, Brunel University London